Jíní? Odlišní? Myslím, že ne!

28. července 2010 v 20:54 | Míša
Výjimečně napíšu článek na téma týdne, paradoxně na téma, které je často tabuizováno, lidé před tím zavírají oči, škatulkují na MY a ONI. Ale ONI jsou stejní jako MY,jsou to stejní LIDÉ. Ano, řeč je o homosexuálech . Stejně tak, jako se já(heterosexuálka) zamiluju do kluka se může jiná holka(homosexuálka) zamilovat do holky. A budou naše pocity v něčem jiné? Myslím, že ne, protože láska je láska a nevybírá si,nepřemýšlí, prostě přijde. Vzhledem k tomu, že několik homosexuálů znám a příjdou mi jako normální fajn lidi, nějak nemohu pochopit tu nenávist, kterou k nim ostatní, rádoby "normální", cítí. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlastně jsem se rozhodla napsat článek kvůli příhodě s mou babičkou: Tak tady je: Řekla jsem babičce, že jedu na hudební festival, byla to má odpověď na otázku, co ještě plánuji o prázdninách. Babička se přirozeně začala vyptávat, kdo tam bude hrát, tak říkám (mimo jiné) že Aneta Langerová. Bábi, která se neustále topí v hromadách bulvárních plátků(fuj!), se na mě nedůvěřivě podívala a prohlásila, že ji nemá ráda, protože zastávám přesně opačný, tedy pozitivní, názor, zeptala jsem se proč a co si zase kde přečetla. Babička se začala vykrucovat(asi se styděla mi to říct :D) a pak z ní neohrabaně vylezlo, že je to kvůli zpěvaččině orientaci. Dušovala se, že to nečetla v drbech ale brzy se prořekla"oni tam psali..." Popravdě řečeno, nemůžu babičce brát její názory, ale můžu říct, že se mi nelíbí. Já mám Anetu ráda kvůli tomu, jak zpívá, kvůli jejím písničkám a jedna z dalších věcí, kterou na ní oceňuji je například odmítání playbacku, což u našich celebrit není bohužel moc časté. A to, že žije s ženou je její osobní věc, navíc zastávám názor, že na tom není nic špatného. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V článku, který uváděl téma týdne na blog.blog.cz bylo zmíněno téma adopce. Já si myslím, že by se adopce mohla povolit i homosexuálním párům. Například Když vidím, jak má jeden náš známý (gay) rád dítko své sestry a chová se k němu vážně jako k vlastnímu a je moc rád, že ho má, nemyslím si, že by tito lidé nemohly vychovávat děti. Byla řeč i o tom, že by se dětem mohly posmívat ve škole. A když bude mít dítě jinak "jiné" rodiče, tak se mu snad posmívat nebudou? A pokud se budeme bavit o konkrétním opuštěném dítěti, nebudou se mu posmívat, že rodiče nemá vůbec, že je z dětského domova? A co je potom lepší? Mít rodiče, bez ohledu na jejich sexualitu, a domov, nebo nemít ani rodiče ani domov? Je to můj momentální názor... Vím, je to sporné téma.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Gilandhel Gilandhel | Web | 28. července 2010 v 21:02 | Reagovat

Souhlasím.

2 Klér Klér | Web | 28. července 2010 v 21:30 | Reagovat

Naprostý souhlas

3 Frajer.006 Frajer.006 | Web | 28. července 2010 v 21:32 | Reagovat

Krása.. nádherně napsané :))
To s tou babičkou je (ironicky) dobré, já být na tvém místě, tak se babičky ještě zeptám, co jí na tom vadí.. Mě osobně by to teda zajímalo co jí vadí a nejen tvé babičce..
No vážně názor máš skvělý.. :))

4 Lucie Lucie | Web | 28. července 2010 v 21:53 | Reagovat

Také souhlasím, bez výjímky. Mně osobně je úplně jedno, jestli je někdo homosexuál nebo heterosexuál, chovám se ke každému tak, jaký je on sám (rozuměj oko za oko, zub za zub... :-)), a nechápu, jak může mít někdo někomu za zlé, že je jiný než ostatní. Ani jako matka bych neměla problém s tím, že můj syn je gay, to můžu říct už teď. Škoda, že více lidí nepřemýšlí jako ty, Míšo...

5 Ina Ina | Web | 28. července 2010 v 22:04 | Reagovat

Pojalas to velmi dobře. A babičku necpi do jiného přesvědčení. Pro starší lidi je to nestravitelný, ať na to mladší generace pohlížejí s větší či menší tolerancí. Lidi, kteří byli zvyklí na určitý vzorec života, který měli nalajnovaný soudruhy, tohle vážně buď pochopí a nebo je nemá cenu k tomu lámat.

6 dree dree | Web | 28. července 2010 v 22:12 | Reagovat

krásně jsi to vystihla
babičce už to asi na její stará kolena nevysvětlíš
mám naprosto stejný názor, co se orientace i adopce týče
přesně, jak píšeš, ať má prcek dvě mámy nebo dva táty, hluchý, slepý nebo na vozíku, ale hlavně, ať vůbec někoho má

7 Cheerful Lady Cheerful Lady | E-mail | Web | 28. července 2010 v 22:21 | Reagovat

Úžasný článek! Jako bys mi četla myšlenky a nejspíš máme stejnou babičku. Ta, když někde vidí homosexuála, začne ohrnovat nos a její poznámky jsou neúnosné. Tohle opravdu nemám ráda. Nemám také ráda členění lidí na ty "dobré" a "špatné" podle sexuální orientace, barvy pleti nebo čehokoli jiného. Vzhledem k tomu, že mám několik homosexuálních přátel a mám je opravdu ráda, když babička začne mít hnusné kecy i na ně, už nevím, jak je bránit, protože jí se nikdy nic nevysvětlí, ona má svůj názor a tak to prostě je, takže mě to docela mrzí. Homosexuálové nebo heterosexuálové, všichni jsme lidé. A co se týče adopce, já bych ji povolila, i když je to samozřejmě sporné, jak píšeš. Všechno je individuální, ale to už se má posuzovat v rámci jednotlivce, ne v rámci toho, je-li zájemce o adopci homosexuál nebo ne. A alespoň o těch, které znám, vím určitě, že by byli skvělí rodiče a nějakému dítěti z dětského domova bych takové rodiče moc přála.

8 Petr Tomeš Petr Tomeš | E-mail | 29. července 2010 v 7:06 | Reagovat

http://www.glpartnerstvi.cz/rodicovstvi/siroka-vedecko-odborna-shoda-na-vychove-deti-stejnopohlavnimi-pary.html

9 Míša Míša | Web | 29. července 2010 v 9:58 | Reagovat

[3]: Já se ptala, nedokázala mi odpovědět...myslím, že za jejího mládí to bylo natolik tabu, že dnes se toho starší lidé "bojí" a neví proč, prostě to tak mají naučeno...

10 FatGirl FatGirl | Web | 29. července 2010 v 10:16 | Reagovat

Já si taky myslím, že na nich neni nic špatného. Když to tak mají, tak ať takový prostě jsou...

11 ewa23 ewa23 | Web | 29. července 2010 v 14:03 | Reagovat

miska, pod tento tvoj clanok sa mozem rovno podpisat a plne s nim suhlasim... osobne si tiez myslim, ze kvality cloveka su niekde inde ako v jeho orientacii a to, ci je niekto dobrym kamaratom, alebo uspesnym v praci zavisi od niecoho ineho ako ci sa mu pacia muzi alebo zeny...
ty riesis babicku, ja som sa kedysi par krat vyhadala s otcom, lebo mojho mladsieho bracha (vtedy tak 12rocneho) isiel vychovavat stylom "nech si dava na tych buzerantov dobry pozor", tak pokusit sa otcovi vysvetlit, ze nie kazdy homosexual je zaroven nasilnik a pedofil bolo nad moje sily... :(

12 ewa23 ewa23 | Web | 29. července 2010 v 14:10 | Reagovat

jo a tak isto som za, aby si mohli aj deti adoptovat... nech mi nikto nehovori, ze nejakemu dietatu je lepsie v detskom domove, ako v adoptivnej rodine.. ci uz bude mat matku a otca, alebo dve matky, alebo dvoch otcov, nebola by som proti, aby si mohol clovek aj ako jednotlivec adoptovat dieta, nie len vydate/zenati... urcite som za, aby sa robili nejake tie psychotesty, ci clovek nema nasilnicke alebo pedofilne sklony, ale to robia urcite uz aj teraz...
a ci sa dietatu budu vysmievat? deti su krute, budu sa vysmievat za cokolvek... ja som bola vzdy pri sebe, moji rodicia nemali vela penazi, tak som chodila vo vselijakom obleceni a mala aj celkom humornejsie priezvisko (aspon dostatocne vtipne pre 8rocne deti), tak sa mi vysmievali tak ci tak a to som nemusela mat ani rodica homosexuala... a za otca sa hanbim tak ci tak, hoci neni ziaden "teplos" a zije usporiadanym manzelskym zivotom, ale ma x inych veci, ktore mi na jeho povahe vadia a za co sa za neho hanbim pred znamymi...

13 ewa23 ewa23 | Web | 29. července 2010 v 14:16 | Reagovat

zaujimave na zamyslenie by mozno mohlo byt aj to, ked dieta vyrasta so slobodnou matkou a zaroven byvaju aj s babickou... su to dve zeny, co sa maju radi? su... vyrastie preto z dietata lesbicka?
ja som toho nazoru, ze co si kto robi v spalni je jeho vec, mozno ma zvratenejsie sexualne praktiky prave seriozne vyzerajuci heterosexualny par... tak ci tak to nikto nerobi pred vlastnymi detmi a ked dieta vyrasta v rodine, kde vidi, ze sa ludia maju radi, tak mu moze byt fakt jedno, co sa deje v spalni... ak je manzel alkoholik a bije zenu aj deti, tak je to v poriadku, lebo zije v heterosexualnom manzelstve? je potom taketo dieta spravne vychovane a je na tom lepsie psychicky ako dieta, co vyrastie v homosexualnom partnerstve bez hadok a v prijemnom prostredi?
jaj, to by bolo na dlho...

14 Míša Míša | Web | 29. července 2010 v 15:17 | Reagovat

[11]:[12]:[13]:
Ewi, naprosto s tebou souhlasím, vlastně ani nevím, co bych dodala ;-)

15 Merry Merry | Web | 29. července 2010 v 16:30 | Reagovat

Hezky napsané. Bude asi dlouho trvat než se postoj lidí na homosexuály změní. Ale myslím, že naše generace už se s tim umí poprat a bere to jako něco běžného jako že ráno vychází slunce.Tedy alespoň v to doufám. Co se adopce homosexuálním párů týče, jsem pro, ale vím, že to není jen o tom dáj jim dítě a nic víc neřešit. Muselo by se kolem toho hodně pracovat. Přci jen si umíme asi všichni představit, jak se můžou děti chovat k dítěti, které má dvě maminky nebo dva tatínky.

16 Kity ... Kity ... | Web | 30. července 2010 v 13:20 | Reagovat

Ještě, že dnešní generace už je na cestě se s homosexuály smířit a brát je jako naprosto nám rovné, vždyť přeci jsou, co je na nich jiného? vždyť láska je přece pořád stejná ať už je mezi mužem a ženou nebo mezi dvěma muži.

S tím snídáním je to vážně těžký, vzhledem k tomu, že vstávám o prázdninách pozdě a budík není schopný mě dostat z postele tak teda nevím,  myslím, že s tím pitím jsi se odkazovala na neděli, že? Ale neboj určitě toho pití bylo víc, jen jsem nenapsala co, protože to zpětně ani sama nevím, na jedení pravidelně, včetně těch snídaní si musím pomalu nějak zvyknout, protože jsem vždycky jedla až jsem měla hlad, takže jsem třeba odpolední svačinu úplně vynechala a cvičení snad taky nějak zvládnu ...

17 mgr-oplacana mgr-oplacana | 30. července 2010 v 20:35 | Reagovat

Ahoj Míšo, moc hezky jsi to napsala. Znám taky několi homosexuálů a jsou to samí fajn lidi. Anetu nemusím, ale to čistě proto, že to zrovna hudebně není můj šálek kávy a z osobních antipatií. Kvůli tomu, že je lesbička to fakt není. Podle mě je pro dítě taky lepší mít dvě mámy nebo dva táty a žít v harmonickém domově plném lásky, než v dězském domově. Držím homosexuálům palce, aby se společnost v tomhle směru trochu více otevřela.

18 wanessa wanessa | 30. července 2010 v 21:19 | Reagovat

ja myslim, ze lidi na homosexualech drazdi spis takova ta otevrenost, jak je ted popularni... jiste, kazdy ma pravo zamilovat se do koho je libo, jde o to, ze kdyz ja se zamiluju do chlapa, nemam nikde potrebu vykrikovat... podivejte, libi se mi chlapi, jsem heterosexualni, tak mne berte jaka jsem... jednoduse, jsou veci,ktery neni potreba propirat verejne... aspon muj nazor teda :-)

19 Kiki Kiki | 31. července 2010 v 0:42 | Reagovat

Míšo, obdivuju tě jak hubneš jde vidět že se ti daří :) držím palečky :) :-) vsadím se že mě za chvilku doženeš ;-) nechceš napsat jak to děláš?já chci zhubnout na aspon 60..momentálně mám 71 O_O

20 Liz Liz | Web | 31. července 2010 v 10:09 | Reagovat

myslím si, že je to normální a taky, že by měli vychovávat děti...když furt tvrděj,že je to v genech, tak proč ty děti jim nechtěj dát?...aby se náhodou nezkazily, ne?..neodporuje si to trochu? :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama